ВАЛЕРІЙ ПИСАРЕНКО

Електронний лист до громадської приймальні народного депутата України

Шановний відвідувач сайту!

Відповідь на Ваше електронне звернення Ви отримаєте відразу, як тільки воно буде отримано та оброблено фахівцями громадської приймальні народного депутата і Валерієм Писаренком особисто.

Якщо Ви бажаєте отримати офіційну відповідь на Ваше звернення, Ви маєте надіслати листа у письмовій формі на адресу: 61145, Харків, вул. Космiчна, 26, каб. 102, народному депутату України Валерію Писаренку.

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян», у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути підписано заявником із зазначенням дати.

Прізвище

Ім'я

Ім'я по-батькові

Телефон

* E-mail

Місто (смт, село)

* Тема

* Текст

Файли

Ви можете завантажити не більше 4-х файлів

ВСІ КНИГИ

Лідери їдять останніми

31.05.2016

автор: Саймон Сінек

У будь-якій книзі завжди можна знайти якусь ідею, думку, концепцію або ж побачити свою думку в новому ключі. А ось кардинальні відкриття бувають значно рідше. Несподівано друга прочитана мною книга Саймона Сінека стала відкриттям, яке здорово «струсонуло» мої уявлення про лідерство і переконало мене у тому, що дійсно в бізнесі відбувається зміна управлінських парадигм.

У книзі Саймона Сінека «Лідери їдять останніми» ставиться під сумнів і навіть засуджується традиційна ієрархічна модель управління, де лідеру дістаються «кращі шматки». Справа в тому, що так вже збудована була система менеджменту в багатьох компаніях, що завжди мав рацію той, хто біля керма. Чим вище людина по статусу, тим на більшу він міг розраховувати. У подібній системі досі живуть десятки тисяч компаній. Але життя змінюється, змінюються запити людей, і, найголовніше, сам сучасний світ створює передумови для того, щоб почати ставити на чільне місце людини.

Незважаючи на те, що гасло «Кадри вирішують все» або «Співробітники - головна цінність» проголошуються багатьма компаніями, в реальності цифри, прибутковість і фінансові дані, а також зав'язані на них умови праці керівників мають значно вищий пріоритет. Компаній, де дійсно важливі люди і які створюють всередині себе так зване «Коло безпеки» (атмосферу довіри, турботи), дуже небагато.

Коли лідер - це зразок для наслідування, коли його доступність і здатність говорити на одній мові з співробітниками, коли в компанії культивується справжня модель співпраці, і цінність людини не пов'язана безпосередньо з позицією в ієрархії (також як і його захищеність від санкцій в разі поганих вчинків ). Трансформація ця непроста, особливо з урахуванням нашого менталітету.

Книга Саймона Сінека говорить саме про таку модель лідерства, де на головне місце поставлена не влада, а людяність. Де важливим стає створення атмосфери довіри і підтримки, а керівник - джерело турботи, довіри і орієнтир. У цьому плані ця книга - декларація нової парадигми лідерства, істинного, а не заснованого на впливі, доступу до благ і ієрархії.

<span class='num'>1</span><span class='num'>0</span><span class='num'>1</span><span class='num'>2</span><span class='num'>1</span><span class='num'>6</span><span class='num'>4</span><span class='num'>2</span><span class='num'>3</span><span class='num'>9</span>
Здавалося б, речі очевидні. Але в книзі вони представлені настільки переконливо і яскраво, підкріплені надихаючими прикладами успіху, що хочеться спробувати на ділі. Ця книга дозволить знайти додаткові ідеї та  підходи до роботи, виховання та пошуку лідерів всередині бізнесу.

Якщо для вас це важливо, то дуже рекомендую прочитати книгу «Лідери їдять останніми».

Підпишіться на новини

Ім’я
E-mail*